Srčki za doživetje

Zakaj je to pomembno?

  • Ker so srčki zato, da veste, kaj naj v njih pričakujete in zahtevate.
  • Ker s srčki veste, kdaj, kje, zakaj, kako boste najbolj in vrhunsko uživali.
  • Ker so vsi srčki vredni vašega obiska.

Srčki

Drugi imajo zvezdice, kape, žlice …, mi pa srčke!
 Srčki so mera za ocenjevanje kakovosti slovenske kulinarike.

 

Slovenska kuhinja ima bogato tradicijo! Toda, zgolj od preteklosti se ne da živeti. Zato je še bolj pomembno, da ima slovenska kulinarika prihodnost! Zagotavlja jo vztrajen dvig kakovosti najboljših slovenskih gostiln. Katere pa so najboljše slovenske gostilne?

Odgovor na to vprašanje so srčki. Srčki so nova mera za ocenjevanje kakovosti slovenske kulinarike in predstavljajo nadgradnjo časopisne kulinarične kritike, s katero smo začeli v devetdesetih letih prejšnjega stoletja. Rad Dobrojem je bil krščen 1992. leta, tukaj podpisana pa sva začela gostilne kot kulinarična kritika obiskovati že 1988. leta. Najprej so bile kulinarične reportaže v tedniku 7D, potem pa se je začelo z rednimi kulinaričnimi kritikami, najprej v Večeru, od 2005 tudi na spletni strani (rad-dobrojem.si; njena naslednica je zdaj vivi.si), in od 2008 do jeseni 2018 v Nedelu. Kdo bi preštel vse restavracije, gostilne, hode (ne vhode!), sončke, mišelinke in članke, ki se jih je nabralo že krepko čez tisoč! Zaradi tega sva tudi ”zgradila” VIVI, s Šolo okusov in Izborom okusov, ter slovenske dobrojedce povabila na Teden restavracij!

Najbrž se kak kuhar oziroma chef bolj potrudi tudi zato, ker nikoli ne ve, kje, kdaj in kdo ga ocenjuje?!

Kulinarični kritik (nenajavljeno) pride, naroči, plača in oceni. To pomeni, da je ocena rezultat njegovega zadnjega obiska v gostilni/restavraciji. Zato gostje, ki gredo po njegovi sledi, želijo enako, češ: ”Tudi zame!” Potem pa so eni zadovoljni, eni pa tudi ne …

Ker meniva, da posamezne kulinarične kritike in ocene v medijih niso dovolj, saj nosijo vselej datum izida medija, v katerem so objavljene, sva na osnovi dolgoletnih izkušenj in profesionalnega ukvarjanja s kulinarično kritiko izdelala novo metodologijo ocenjevanja kakovosti slovenskih gostiln in restavracij.

Violeta & Uroš Mencinger

Violeta in Uroš Mencinger

Zakaj potrebujemo srčke?

Ker brez srčnosti ni dobre gostilne (in dobrega gostinca).
Ker nam je ob dobri hrani lepo in toplo pri srcu.
Ker gre ljubezen skozi želodec!

 

Srčke potrebujemo zato, da vemo, v katerih gostilnah nam ne bo žal za naš denar! Srčki so zato, da vemo, kam naj gremo, ker v gostilno ne smemo nikoli na slepo. Če pa slučajno že, vemo, kam smo prišli. Srčki so zato, da vemo, kaj lahko (tam) pričakujemo; kaj lahko naročimo, da bomo zadovoljni; kaj dobrega lahko dobimo za naš denar. Srčki nam povedo, kdaj, ob kakšni priložnosti, v kakšni družbi, zakaj, izberemo enkrat to gostilno ali restavracijo in drugič ono. Ker srčki niso tekmovalna razvrstitev, temveč kakovostna klasifikacija.

Danes je najboljše v enem srčku, naslednjič v dveh, ob neki drugi priložnosti v treh, naslednje leto pa, upajmo, da spet, v štirih. Največ srčkov, namreč, ne pomeni, da nam je vedno le do njih, najmanj pa ne, da jih odsvetujemo. A še preden je za srčke mora biti za – nasmeh!

Še posebej pa srčke potrebujemo zaradi – stalnosti! Kajti srčki na teh straneh niso le rezultat zadnjega obiska, ki je (lahko) že jutri preteklost. Zato vse podatke o najboljših slovenskih gostilnah in restavracijah sproti aktualiziramo ter gostilne in restavracije tudi redno preverjamo.

Zato je pomembno, da srčkov ne gledamo le kot oceno. Čeprav ima vsaka gostilna in restavracija svojo spletno stran, se v Šoli okusov na vivi.si trudimo, da naši bralci na enem mestu dobijo vse najbolj pomembne podatke o konkretni gostilni ali restavraciji. Srčki so le eden med njimi. Včasih več kot besede povedo fotografije. Drugič je bolj od ocene pomembno, kaj je trenutno na jedilnem listu. Tretjič je bolj kot danes pomembno, kaj se je dogajalo sinoči.

Srčke potrebujemo

 

Gostje

Ker v gostilni plačamo, zato nam ni vseeno, kako dobro smo jedli in uživali pred tem!

Gostinci in chefi

ker ima gost vedno prav, zato jim ni vseeno, kdo, kdaj in kako jih ocenjuje!

Kako ocenjujemo srčke?

Dobra volja je osnova za vrhunsko doživetje

 

Najprej ocenjujemo zadovoljstvo, ki povzroči dobro voljo (nasmeh). Le od tistih, ki razveselijo (SIT: 4) ali celo osrečijo (SIT: 5), pa (lahko) pričakujemo še več – in to je vrhunskost! Zato te gostilne ocenjujemo po strokovnih KRITERIJIH ZA SRČKE.

Nasmeh

Ko plačaš, si zadovoljno sit, ker je boljše kot drugje.

Ponovni obisk: pridem še! 

1 srček

Med najboljšimi! Njim se začnemo prepuščati, pri njih začnemo spoznavati.

Obisk: kmalu! 

2 srčka

Najboljše čim večkrat! Ni še vse vrhunsko, je pa že zelo dobro in s chefovim podpisom.

Obisk: vsaj mesečno!

3 srčki

Najboljše za vaš denar! Zaradi njihove ustvarjalnosti pozabimo na svoje območje ugodja in se jim povsem prepustimo.

Obisk: vsaj vsako sezono!

4 srčki

Najboljše pri nas! Vrhunsko, kreativno, kaže pot, so naš ponos, zaradi njih k nam prihajajo od vsepovsod.

Obisk: vsaj enkrat letno!

5 srčkov

Med najboljšimi na svetu! Doživiš vrhunec, ostaneš brez besed, zapomniš si za vedno, nisi le srečen, temveč hvaležen.

Obisk: vsaj enkrat!

KAKO OCENJUJEMO?
Vse o Izboru okusov, srčkih, nasmehih in zadovoljstvu

Top
Vpiši se v Šolo okusov!
Ne jej z usti. Jej z glavo!
Neomejen dostop do Šole.
Neomejen dostop do Kuhinje.
Neomejen dostop do Gostilne.
Neomejen dostop do Chefov.
Neomejen dostop do Potepa.
Neomejen dostop do B®loga.
Težave pri aktivaciji naročnine? Pomagajte si z navodili ali nas kontaktirajte.
Naroči se na Dobre novice!
tedenska mera dobrojedskih informacij, da boste izvedeli več in prvi:
kje, kako, kdaj, zakaj boste radi dobro jedli!