Oljarna Kocbek ima novo, prestižno, steklenico – Bučno olje po naročilu – Vse slovensko: najboljše bučno olje, črna steklenica, najčistejše steklo in izvirno oblikovanje
Gorazd Kocbek je pred Mišo pokleknil v restavraciji najvišje stolpnice na svetu, njej nataknil prstan, restavraciji pa v spomin na njen da podaril steklenico svojega bučnega olja. Po poldrugem letu je mladi družini zazvonil telefon in prvo naročilo iz Dubaja. A hoteli niso le bučnega olja, temveč še nekaj posebnega, prestižnega. Nadaljevanje je za novo TV sago, ob kateri pa ne bodo od veselja jokali le slovenski gledalci, temveč kar ves svet … V glavni vlogi ne bodo črni lasje, temveč črna steklenica. Zlato ne bo okrog vratu, temveč na šatulji iz stoletnega lesa, njegova barva pa ne bo zlata, temveč zelena. In ne bodo tekle solze po licih, temveč kaplje po krožnikih. Končno nekaj izvirnega!
Luksuzna polnitev bučnega olja Kocbek, ki ga stisnejo posebej za vsako naročilo, je najprej očarala tri slovenske chefe, Ano Roš, Tomaža Kavčiča in Janeza Bratovža. Slednji je na uradni predstavitvi Kocbekove Luxury Black Bottle iz nje nakapljal bučno olje, tako naravno in na iste kamne stisnjeno kot pred 89 leti, na avokado, hladetino in sladko skuto. Zdaj z njeno pipeto po svojih krožnikih pred gosti že riše tudi chef restavracije At.Mosphere v 122. nadstropju hotela Burj Khalifa v Dubaju. Jasno je, da bodo sledila naročila tudi drugih svetovnih chefov!
Luxury Black Bottle je plod slovenskega znanja, steklenico je oblikoval oblikovalec Gregor Žakelj, izdelali pa so jo v steklarni Hrastnik. Vsaka steklenica je ročno pihana, iz najčistejšega stekla, brez primesi težkih kovin (kristal, kot prestižna steklovina, namreč vsebuje 30 odstotkov svinca) in postavljena v škatlo iz starega stoletnega hrastovega lesa. Hrastniško steklo je najbolj neoporečno za živilo, v tem primeru bučno olje, katerega shranitev je najprimernejša v stekleni temni embalaži. Polnitev steklenice je ekološko bučno olje narejeno iz prebranih in sortiranih bučnih semen avtohtone sorte, ki so zrasla še na neokrnjeni zemlji v okolici oljarne Kocbek. Prečiščena semena sortirajo in jih zmeljejo na mlin s pravimi kamni, katere so pri Kocbekovih začeli uporabljati že pred 89 leti. Na steklenici je tudi poseben znak, povzet iz prvega žiga (štampiljke) Alojza Kocbeka in njegovih inicialk. Za arabski trg bo žig na zlati ploščici čistine 999,9. Steklenica vsebuje lastno pipeto, s katero se olje nanaša na hrano po kapljicah in se ne izliva iz steklenice. Pipeta služi kot zamašek steklenice in je pripomoček kuharskim mojstrom, da z njo dekorirajo krožnike.
Bučno olje v takšni prestižni steklenici ima tudi svojo ceno – 1 evro za 1 mililiter. Prva steklenica za dubajskega chefa je bila prodana za 350 evrov.