Prijavnica za ocenjevanje
Kulinarična kritika samo za vaše oči. In vaše ukrepanje!
Slovenska kulinarika je v zadnjih letih naredila velik korak v kakovostno smer. Toda, nismo še najboljši in moramo še napredovati. Zato je potrebno prenesti tudi kritiko – ne iskati le tistega, kar je že dobro, temveč tudi tisto, kar še ni.
Nenapovedano vas obiščeva, naročiva, pojeva, popijeva, analizirava, oceniva in napiševa poročilo o ocenjevanju. Samo za vas! Ne le s pohvalami, temveč tudi s predlogi izboljšav.
Vse gostilne najprej ocenimo po kriterijih za dobre – da jih ločimo od slabih -, tako da ocenimo gostovo zadovoljstvo (zadovoljna sitost, ocene od 1 do 5). Nato pa najboljše med dobrimi (oceni 4 in 5, ki pomenita zadovoljstvo, izraža pa ga znak/ocena Nasmeh) ocenimo še po strokovnih standardih za vrhunske (srčki od 1 do 5).
S takšnim ocenjevanjem gostom omogočimo, da ne hodijo v slabe gostilne, prav tako pa tudi ne samo v vrhunske; in gostincem, da spoznajo svojo kakovost v primerjavi z drugimi.
Gostilne/restavracije, ki prejmejo oceno nasmeh ali srček, uvrstimo v Izbor okusov, iskalnik najboljših slovenskih gostiln (www.vivi.si).
Gostilne/restavracije, ki prejmejo oceno srček, pa povabimo tudi k sodelovanju v najbolj množični kulinarični akciji v Sloveniji Teden restavracij (www.tedenrestavracij.si).
Izpolnite spodnji vprašalnik in poslali vam bomo ponudbo za ocenjevanje.