Nasmeh – pol srčka
V gostilno gremo, ker smo lačni, zato jo hočemo zapustiti siti. Vendar ta sitost ni povezana le s količino, pravzaprav je ravno obratno, sitost je odvisna predvsem od kakovosti jedi in le delno od količine. Zadovoljstvo ob takšni sitosti ocenjujemo s ”sit”: 1 do 5 – ker tako ocenjuje gostilno, ko plača, tudi vsak gost! Ker je prehranjevanje naša prvinska potreba, želi vsak gost v gostilni to potrebo zadovoljiti hitro, varno, udobno; pri prehranjevanju v gostilni želi torej ostati v svojem območju udobja. Ker je prehranjevanje gostov prvinska naloga gostiln, mora vsaka pri tem izpolniti osnovno gostovo zahtevo: da se naje! A naje se le, če je bilo (njemu) dobro. Če gremo prvič v gostilno zaradi lakote, se vanjo ne vrnemo le zaradi lakote; vrnemo se le, če smo bili prvič zadovoljni! Na tak način gostilno oceni vsak gost (zase). Zato tudi na vivi.si na tak način najprej ocenimo vsako gostilno. To imenujemo ocena ”zadovoljne sitosti”. Ko plačaš, nisi sit, temveč siten. Ni bilo dobro, bilo je slabo. Ko plačaš, ti je škoda denarja. Nekaj si sicer lahko pojedel, toda ne vsega. Če gremo iz gostilne lačni, to ni (le) zato, ker je bilo premalo, temveč zato, ker ni bilo dobro. Takšne gostilne ocenimo z nezadostno – SIT: 1 in SIT: 2. Ko plačaš, si sit; zadovoljȇn, ne pa tudi zadovóljen. Želiš si, da bi bilo boljše. Ker vsem ni vse enako dobro, a je večini dobro to, kar je znotraj njihovega območja udobja, so takšne ”udobne jedi” (znane, tradicionalne, domače …) najbolj priljubljene. Zato je gostiln, ki ponujajo tovrstno hrano tudi največ. Ker se večina gostov v njih dobro naje, so to zanje dobre gostilne. A če iz gostilne ne gremo lačni, to še ne pomeni, da se bomo tudi vrnili. Sitost, ki zadovolji za 3, je le znak, da lahko vstopiš, če nimaš druge izbire, ni pa to še znak dobre gostilne! Ko plačaš, si sit in dobre volje. Boljše kot drugje. Cena: vredno je bilo. Res dobro je šele takrat, ko v gostilni postaneš dobre volje (od hrane)! Zadovoljnost, ki je več od zadovoljenosti, ker njen rezultat ni le sitost, temveč tudi dobra volja, se začne, ko si zadovoljno sit za 4 (oznaka: pol srčka). Ko plačaš, si sit in srečen. To in tako imam rad. Tukaj rad in dobro jem! Ko gostince le ponavljanje več ne osrečuje, lahko začnejo nadgrajevati in prenavljati. Pri tem bodo uspešni, če bodo pri svojih gostih vzbudili radovednost in jim pregnali strah pred neznanim. Ker takšni gostje se v gostilnah ne bodo več le prehranjevali, temveč bodo začeli uživati. SIT 4 in 5. Kako zadovoljno siti smo v gostilni, ocenjujemo s pomočjo KRITERIJEV ZADOVOLJSTVA. KAKO OCENJUJEMO? Izbor okusov: kriteriji, ki opredeljujejo dobre gostilne. Ocenjevanje najboljših slovenskih gostiln na vivi.si. Srčki so mera za kakovost slovenske vrhunske kulinarike. Z njimi Izbor okusov označuje najboljše slovenske gostilne in restavracije. Srčki so mera za kakovost slovenske kulinarike, z njimi ocenjujemo najboljše slovenske gostilne. Izbor okusov na vivi.si vam pomaga, da izberete gostilno ali restavracijo po svojih željah.Kdaj smo v gostilni zadovoljni?
V dobrih gostilnah plačamo z nasmehom
SIT 1
Rezultat = slaba volja.
Ponovni obisk: nikoli več!SIT 2
Rezultat = nezadovoljnost.
Ponovni obisk: raje ne!SIT 3
Rezultat = zadovoljȇnost.
Ponovni obisk: če ni druge možnosti!SIT 4
Rezultat = zadovóljnost.
Ponovni obisk: pridem še!
Gostje, ki želijo pri hrani vedno in povsod ostati v varnem območju udobja, naj izbirajo le gostilne, ki imajo oceno (oznako) pol srčka! V njih bodo, namreč, najbolj zadovoljni.
Gostinci, ki želijo pri svojem delu le varno ponavljati, kar najboljše znajo in po čem so najbolj znani, ter varno gostiti le goste, ki zahtevajo le znano, preizkušeno, tradicionalno in tisto, kar ima večina najraje, naj svoje delo opravljajo z nasmehom. Zaradi njega bodo namreč dobre volje tudi njihovi gostje. SIT 5
Rezultat = sreča.
Cena: dodam še napitnino. Ponovni obisk: priporočam!0,5 srčka
Ko plačaš, si zadovoljno sit, ker je boljše kot drugje.
Ponovni obisk: pridem še!Izbor okusov na vivi.si
In kdaj smo zadovoljno siti?
Vse o Izboru okusov, srčkih, nasmehih in zadovoljstvuDobre in vrhunske
Kriteriji za nasmeh (pol srčka)
Kriteriji za nasmeh (pol srčka)
Srčki
Srčki
Kriteriji za srčke
Kriteriji za srčke
Kako izbirate gostilne?
Kako izbirate gostilne?
Neomejen dostop do Kuhinje.
Neomejen dostop do Gostilne.
Neomejen dostop do Chefov.
Neomejen dostop do Potepa.
Neomejen dostop do B®loga.