Od srede, 25. maja, do nedelje, 29. maja 2016, je v nemškem Mainzu potekalo 4. Evropsko prvenstvo vinarjev v nogometu, Winzer Euro 2016. Ob Vinski reprezentanci Slovenije so se za naslov evropskega prvaka pomerile še reprezentance Nemčije, Italije, Avstrije, Švice in Madžarske.
Slovenija se je z dobro igro in zmago 3:2 nad Italijani prebila do finala, kjer je po pravem trilerju osvojila naslov Evropskega prvaka. Na stadionu nemške Bundeslige, Coface Areni v Mainzu, so naši fantje pred čudovito kuliso in lepim številom gledalcev premagali favorizirane domačine, ki so bili tudi branilci naslova iz leta 2014. Na četrtem prvenstvu v zgodovini tega tekmovanja so tako že tretjič Evropski prvaki, kar je bil tudi najboljši možen način za najavo Evropskega prvenstva vinarjev 2018, ki bo prvič v Sloveniji.
“Konkurenca na letošnjem prvenstvu je bila izjemno močna, najmočnejša do sedaj. Vse reprezentance so pomladile svoje vrste, tudi naša ni bila nobena izjema. Pozna se, da tudi veliko igralcev drugih reprezentanc z izjemo Švice aktivno igra nogomet. Igral se je kakovosten, dinamičen in gledljiv nogomet, ki je privabil zavidljivo število gledalcev, z velikim finalom na čudoviti Coface areni v Mainzu, kjer se jih je zbralo več kot 7000. Prepričani smo, da se bodo ekipe do naslednjega prvenstva še okrepile in pričakujemo, da bomo lahko v Sloveniji leta 2018, ko prvenstvo organiziramo mi, videli še višji nivo nogometa in še močnejši odpor tekmecev.” je zmago opisal predsednik Vinske reprezentance Slovenije Danilo Steyer.
Z zmago je ob koncu tekmovanja funkcijo direktorja prvenstva VINO EURO 2018, ki se čez 2 leti seli v Slovenijo, prevzel Aleš Križnar in ob tem še enkrat pohvalil profesionalno izvedbo dogodka: “Organizacija v Nemčiji je bila na visokem nivoju z veliko vključenimi prostovoljci, partnerji, sponzorji… še enkrat več se je pokazalo, da prvenstvo postaja vse močnejše in prehaja iz amaterskega na profesionalen nivo. 6 reprezentanc, 300 vrhunskih, svetovno znanih vinarjev, ljubiteljev športa, kulinarike,… Finale si je ogledalo preko 7000 ljudi. To je vse prej kot samo nogometni dogodek, je tudi mednarodno povezovanje vinarjev, možnost sklepanja novih poslovnih poti, možnost predstavitve države, mest, produktov…gre tudi za ponos in pozitivno rivalstvo med vinarji. Zavedamo se, da je v prvi vrsti potrebno dogodek izkoristiti za promocijo Slovenije kot turistične destinacije in eden od ciljev je povezati vse slovenske vinarje in maksimalno izpostaviti produkt vinskega turizma. Izobraziti domačo javnost o kulturi pitja vina in pokazati, da je Slovenija dežela z izjemno vinsko zgodovino in tradicijo, svetovno priznanimi vinarji in kvaliteto, ki je nad kvantiteto.”