Novi tečaj Šole okusov – Deset začetnih gostinskih napak, ki jih morajo gostinci odpraviti, gostje pa jih ne smejo ponavljati doma.

Včasih se je na začetku obeda molilo. To je bilo še takrat, ko se je jedlo vedno ob isti uri, vsi skupaj in vedno doma. Eni so se s tem zahvalili bogu, eni pa le kuharici. Najbolj pomemben je bil tako dober namen. S tem so si voščili dober tek.

Sam še vedno velikokrat molim, predvsem pa skoraj vedno preden grem v gostilno. Tudi s tem si voščim dober tek. Molim, namreč, za to, da bi se dobro izšlo. Da mi ne bi že na začetku tako pokvarili teka, da ga nobeno kuharsko nadaljevanje ne bo moglo več oživeti.

Čeprav se gremo v gostilno predvsem najest, nekateri tudi dobro imet, dobrojedci pa še uživat, na končni rezultat, od sitosti do užitka, vplivajo številni faktorji. In mnogi med njimi so odločilni še preden sploh primemo za žlico. Lakota ostane, dobro razpoloženje pa izgine. Zato je dobro, da jih poznamo (poznajo) in da o njih razmišljamo tudi doma.

 

Kaj se boste naučili?

Gostinci: kaj morate popraviti, da gost ne bo že na začetku pobegnil.

Gostje: kaj že na začetku vašega gostinskega obiska odlikuje dobre gostilne s srčki in kaj se iz napak gostincev lahko naučite, ko kot chefi doma vi povabite v goste.

 

sestica miza 1

 

Deset začetni(ški)h napak:

1. Pozdrav
2. Prvi pogled
3. Najslabša miza
4. Neudoben stol
5. Neprimerna razsvetljava
6. Moteča glasba
7. Ne-pogrinjek
8. Ne-dobrodošlica
9. Ne-aperitiv
10. Večno vprašanje

Spoznaj napake in jih odpravi!

Tags: , , , , , , , , ,