Partnerji Tedna restavracij 2024: Izbrana kakovost – Slovenija in MKGP – Radgonske gorice, uradna penina TR – Radenska, uradna voda TR – SISTEM-PRO, kuharska oprema Electrolux Professional – Staropramen, uradno pivo TR; Europlakat Teden restavracij imamo radi. Ker se takrat dobro je, ker takrat uživamo, v dobri družbi v okusnih jedeh in v najboljših slovenskih restavracijah! Zato vsak Teden restavracij v 100 + restavracijah (to pomlad jih je 110) obišče več kot 50 tisoč gostov. Teden restavracij je najbolj množična slovenska kulinarična prireditev. Zato nima le vedno več gostov, ki radi in dobro jejo, temveč tudi vedno več partnerjev, ki se radi v času Tedna restavracij predstavijo tako gostom TR kot tudi sodelujočim restavracijam. Izbrana kakovost – Slovenija Teden restavracij, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano ter slovenski rejci in predelovalci mesa si s skupno promocijo prizadevajo spodbuditi večjo uporabo lokalnih sestavin v slovenskih gostilnah in restavracijah. Na menijih Tedna restavracij je posebej označeno kakovostno, slovensko, certificirano goveje in perutninsko meso iz sheme ”izbrana kakovost – Slovenija”. Z označbo ”izbrana kakovost – Slovenija” so označeni pridelki in izdelki, ki so pridelani in predelani v Sloveniji ter so deležni dodatnih, strožjih kontrol. Bolj jasno, predvsem pa poenoteno, je sporočilo o lokalnem poreklu. Pomladni Teden restavracij z označbo ”izbrana kakovost – Slovenija” izpostavlja kakovost perutninskega in govejega mesa. Na ministrstvu so pripravili sistem kakovosti, ki tudi gostincem pomaga najti najkakovostnejše vzreditelje mesa v Sloveniji, kar je poenoteno s poslanstvom Tedna restavracij, ki spodbuja trajnostne pristope in uporabo lokalnih kakovostnih sestavin. Radgonske Gorice Radgonske Gorice so naša najstarejša peničarska klet, Zlata radgonska penina pa je najstarejša slovenska penina, s katero že tradicionalno kot uradno penino TR nazdravljamo na Tednu restavracij. Seveda pa široka ponudba vrhunskih penin in mirnih vin Radgonskih goric chefom in chefinjam ponuja tudi možnosti za druženje po aperitivu, s pestrimi in izvirnimi jedmi TR. Posestvo Radgonskih Goric, na skrajnem severovzhodnem delu Slovenskih Goric, je območje gričev, idealno za gojenje trte, ki ustvarja izvrstno vino. Celinsko podnebje in raznolika tla omogočajo optimalne pogoje za rast grozdja visoke kakovosti. Lokacija Radgonskih Goric, obdana z vrhovi in vinogradi, je del kulturne identitete Gornje Radgone ter priljubljena destinacija za degustacije in ogled kleti, med katerimi je tudi prizorišče za posebne dogodke, kot je poroka pod slapom. Posestvo Radenska Radenska je nova uradna voda Tedna restavracij. Njena zgodovina je dolga že 155 let in je sinonim za naravno mineralno vodo pri nas in v regiji. Voda je najbolj prisoten produkt v gostinstvu in lahko se strinjamo, da ga ni omizja brez vode. A morda na kakovost vode polagamo premalo pozornosti. V sodelovanju z Radensko Teden restavracij zato izpostavlja kakovost vode kot pomembno vrednoto tudi v kulinariki. Pri Radenski so tudi trajnostno naravnani in spodbujajo uporabo povratnih steklenic, kar še dodatno zmanjšuje ogljični odtis gostinstva. Zgodovina Staropramen Staropramen je ena najbolj prepoznavnih znamk piva v Evropi, s 155-letno tradicijo. Kot partner Tedna restavracij Staropramen spodbuja razvoj gastronomije v Sloveniji in krepi vlogo piva tudi v visoki kulinariki. Podjetje Staropramen se osredotoča na trajnostne prakse v proizvodnji svojega piva. Začenja s skrbnim izborom naravnih sestavin, kot sta hmelj in ječmen. Med proizvodnim procesom podjetje skrbno uporablja vsako kapljico vode visoke kakovosti, da doseže najvišjo kakovost vsake serije piva. Sodeluje z lokalnimi pridelovalci in skupaj razvijajo najboljše postopke za ustvarjanje pozitivnega vpliva na pivo. S tem pristopom zmanjšujejo količino odpadkov in povečujejo učinkovitost proizvodnje za bolj trajnostno pivovarstvo. Za zaščito vodnih virov se podjetje zavezuje za zmanjšanje porabe vode za 10 % tako v lastnem obratu kot tudi pri dobaviteljih surovin. Poleg tega si prizadeva zmanjšati emisije ogljikovega dioksida za 50 % znotraj lastnega poslovanja in za 20 % v celotni vrednostni verigi. Staropramen tudi stremi k temu, da bodo njihove ključne surovine, kot sta slad in hmelj, v celoti pridobljene iz virov, ki sledijo načelom trajnostnega razvoja. Zgodovina pivovarne SISTEM-PRO Pogoj za nemoteno ustvarjanje kulinaričnih kreacij je brezhibno urejena in delujoča kuhinja. Partner Tedna restavracij je zato SISTEM-PRO, generalni zastopnik opreme za profesionalne kuhinje Electrolux Professional, ki gostincem ponuja vrhunsko termično, hladilno in nevtralno kuhinjsko opremo. Podjetje SISTEM-PRO opravlja prodajo, montažo in servis profesionalnih kuhinj in aparatov. Europlakat Europlakat je vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji. Kot novi partner Tedna restavracij je novo celostno podobo TR predstavil na jumbo plakatih po vsej Sloveniji in tako vabi na obisk najokusnejšega tedna leta. Europlakat pomaga uspešno komunicirati tam, kjer klasični elektronski in tiskani ter sodobni spletni mediji ne dosežejo naslovnikov. Osredotočajo se na ponudbo oglaševalskih kapacitet v mestih, zagotavljamo nacionalno pokritost in omogočajo ciljno komuniciranje na lokalnem nivoju. Europlakat je kot član skupine JCDecaux zavezan strategiji, ki upošteva načela trajnostnega razvoja. Ta vključujejo tako varovanje narave kot tudi dobrobit zaposlenih, partnerjev in lokalnega okolja.
Dom penine
Zaveza k trajnosti
O podjetju
Ljudje v podjetju
Blagovne znamke
Proces varjenja
Sestavine
Zakaj SRČKI
Srčki
Srčki so mera za kakovost slovenske vrhunske kulinarike. Z njimi Izbor okusov označuje najboljše slovenske gostilne in restavracije.
Srčki
Kriteriji za srčke
Srčki so mera za kakovost slovenske kulinarike, z njimi ocenjujemo najboljše slovenske gostilne.