Pomladni Teden restavracij v Evropski gastronomski regiji je privabil več kot 35 tisoč gostov in po dolgem zaprtju znova pognal slovensko gostinstvo Pred Landerikom je bila med Tednom restavracij kak dan takšna gneča, da so mimoidoči spraševali, ali ”tukaj cepite”. Čeprav je v stari Ljubljani največja gostota sodelujočih restavracij, vse vseeno niso uspele sprejeti vseh gostov, ki so jih hoteli obiskati. Altroke se je tako odločil, da bo svoje menije Tedna restavracij po ceni 19 evrov ponujal še vse do konca julija. A z obiskom gostov, ki so se s Tednom restavracij ponovno vrnili v naše restavracije, zaprte vse do jesenskega Tedna restavracij, ki ga je epidemija skrajšala za dva dni, niso bili zadovoljni le v Ljubljani. Zato se je za podaljšanje odločil tudi eden najboljših slovenskih chefov Marko Pavčnik, ki bo meni TR v Pavusu na Gradu Laško ponujal še do 1. julija. ”Tudi tako bi se radi oddolžili našim gostom, ki nas po tako dolgem zaprtju niso pozabili.” Potem ko se je pomladni Teden restavracij, ki je prvič segel tudi v poletje, v nedeljo po desetih dneh končal, so danes prihajala zadovoljna sporočila o gostih praktično iz vse Slovenije, oziroma iz vseh 99 sodelujočih restavracij. Zaradi večjih razdalj med mizami je bilo manj prostora kot sicer, zaradi PCT pogoja v notranjih gostinskih prostorih je bilo več strahu med gosti in posledično tudi več odpovedi rezervacij, toda vseeno je bil pomladni Teden restavracij rekorden. Uroš Mencinger, selektor Tedna restavracij: ”Logično, da ni mogel biti rekorden po obisku, toda več kot 35 tisoč gostov je vseeno odlična udeležba. Bil pa je ‘rekorden’ po težavnosti, saj so morali gostinci po sedmih mesecih ponovno zagnati svoje restavracije, kar ni bilo lahko. Toda uspelo jim je in zdaj bo nadaljevanje veliko lažje. Slovenski gostje so se vrnili s Tednom restavracij in zdaj so restavracije zaradi uspešnega TR pripravljene, da pridejo ponovno tuji gostje okušat Evropsko gastronomsko regijo 2021.” Teden restavracij je spet zagnal gostinstvo Simo Komel, Bistro Grad Štanjel: ”Čez 100 pogrinjkov dnevno, polno zasedeni vse dni, zelo zadovoljni, lepi odzivi gostov, veliko jih je bilo prvič pri nas. Na voljo smo jim dali 3,5 ure za uživanje, a nekateri so ostali tudi 6 ur! Teden restavracij je odskočna deska za poletno sezono, zelo lep začetek po tako dolgem zaprtju gastronomije!” Janez Bratovž, JB restavracija: ”Hvala Tednu restavracij, ker so ser z njim gostje spet vrnili v restavracije! Po dolgem času smo spet delali s polno paro in se vrnili v staro formo. Teden restavracij gostincem da zagon.” Uroš Štefelin, Linhart bistro: ”Lepo je šlo, zelo smo zadovoljni. Gostje, ki so doslej hodili v Podvin, so zdaj obiskali še Linharta in bili tudi tukaj zadovoljni. Teden restavracij je prišel v pravem času na za nas, ki smo z Linhartom sodelovali prvič, je bil tudi na pravi lokaciji. Ni enostavno zagnati novo gostilno, takšna akcija kot je Teden restavracij, pa pripomore k prepoznavnosti in uveljavitvi.” Amir Krcić, Landerik: ”Obiskalo nas je rekordno število gostov, preko tisoč! Kakšen dan je bila pred restavracijo takšna vrsta čakajočih gostov, da so mimoidoči spraševali, če je to vrsta za cepljenje. Gostje se tudi po Tednu restavracij vračajo v Landerik. TR je za nas zelo pomemben dogodek, saj z njim pritegnemo predvsem slovenske goste, kar je tudi najpomembnejši cilj. In je hkrati zagon ter dokaz, da se vračamo v normalno kulinariko, zato je velika vzpodbuda za naprej.” Luka Košir, Grič: ”To je bil super štart v poletje! Slovenskim gostom smo na Tednu restavracij pokazali, zakaj je Slovenija Evropska gastronomska regija. Verjamem, da se bodo vrnili tudi tuji gostje. Teden restavracij nas je po dolgem zaprtju ponovno pognal, zato smo zdaj pripravljeni tudi nanje.” Barbara Breznik, Restavracija Leonardo: ”Izredno smo veseli, da smo bili del vseslovenske akcije in tako dokazali, da spadamo med boljše restavracije v regiji. Teden restavracij je namreč merilo kakovosti slovenskega gostinca, zato smo zelo ponosni, da smo njegov del!” Zofka Kanovnik, Restavracija Korošica: ”Lepo je bilo spet delati s polno paro in gledati zadovoljne goste v polni restavraciji.” Gašper Puhan, Galerija okusov: ”Super dogodek! Teden restavracij je ponovno zbudil gostince, ki smo bili predolgo zaprti, in goste, ki so se ponovno vrnili v restavracije. To je zagon, ki smo ga nujno potrebovali.” Dajana Budak Škibin, Hiša Krasna: ”Zelo smo zadovoljni, saj smo pridobili veliko novih gostov in utrdili zaupanje pri starih. Ni bilo enostavno, zaradi vročine, omejitev, ukrepov, toda vse to se takoj razblini ob zadovoljstvu gostov.”
Zakaj SRČKI
Srčki
Srčki so mera za kakovost slovenske vrhunske kulinarike. Z njimi Izbor okusov označuje najboljše slovenske gostilne in restavracije.
Srčki
Kriteriji za srčke
Srčki so mera za kakovost slovenske kulinarike, z njimi ocenjujemo najboljše slovenske gostilne.