V pomladnem Tednu restavracij sodeluje 12 gostiln in restavracij z oznako Nasmeh – Kaj je potrebno za dobro gostilno, v kateri so gostje dobre volje? Osnovno merilo kakovosti, s katerim za Izbor okusov in Teden restavracij izbiramo najboljše slovenske gostilne in restavracije je nasmeh! Nasmeh zato, ker v gostilno pridemo lačni, zapustiti pa jo hočemo zadovoljno siti; ker je nasmeh rezultat zadovoljne sitosti; ker je zadovoljenost za 3, zadovoljnost pa za 4 in 5, kar privabi nasmeh; in ker je res dobro šele takrat, ko postaneš dobre volje! V gostilno gremo lačni, iz nje pa moramo priti, torej, nasmejani! Nasmeh je znak dobre volje, dobre volje pa v gostilni postanemo, ko smo zadovoljni. In zadovoljni smo, če smo siti. Toda le, če je bilo dobro … Nasmeh, torej! Dvanajst za Nasmeh Gostilna Repnik Vse gostilne in restavracije, ki so uvrščene v Izbor okusov in jih povabimo k sodelovanju v Tednu restavracij, morajo zato najprej izpolniti tri preproste kriterije dobrih gostiln: Le gostilne, ki so dobre, lahko svojo ponudbo nadgradijo v – vrhunsko! Kar pa ne pomeni, da morajo biti vse dobre gostilne tudi vrhunske … Pravzaprav hodimo večinoma v dobre gostilne, saj se večinoma želimo le dobro najesti. V vrhunske gremo pa takrat, ko želimo več – nekaj vrhunsko-kulinaričnega doživeti! Šele to je za srčke. V pomladnem Tednu restavracij sodeluje 12 gostiln in restavracij z oznako Nasmeh:

Teden restavracij
Zadnje Urejanje: 18. julija 2020
Teden restavracij: nasmeh
3. junija 2020 - 4 minute branjaZadnje Urejanje: 18. julija 2020