V pomladnem Tednu restavracij sodeluje 12 gostiln in restavracij z oznako Nasmeh – Kaj je potrebno za dobro gostilno, v kateri so gostje dobre volje?

 

Osnovno merilo kakovosti, s katerim za Izbor okusov in Teden restavracij izbiramo najboljše slovenske gostilne in restavracije je nasmeh! Nasmeh zato, ker v gostilno pridemo lačni, zapustiti pa jo hočemo zadovoljno siti; ker je nasmeh rezultat zadovoljne sitosti; ker je zadovoljenost za 3, zadovoljnost pa za 4 in 5, kar privabi nasmeh; in ker je res dobro šele takrat, ko postaneš dobre volje!

V gostilno gremo lačni, iz nje pa moramo priti, torej, nasmejani! Nasmeh je znak dobre volje, dobre volje pa v gostilni postanemo, ko smo zadovoljni. In zadovoljni smo, če smo siti. Toda le, če je bilo dobro … Nasmeh, torej!

 

Dvanajst za Nasmeh

Gostilna Repnik

Vse gostilne in restavracije, ki so uvrščene v Izbor okusov in jih povabimo k sodelovanju v Tednu restavracij, morajo zato najprej izpolniti tri preproste kriterije dobrih gostiln:

  • ko jemo, smo dobre volje;
  • ko plačamo, nam ni žal;
  • ko gremo, si želimo priti ponovno.

Le gostilne, ki so dobre, lahko svojo ponudbo nadgradijo v – vrhunsko! Kar pa ne pomeni, da morajo biti vse dobre gostilne tudi vrhunske … Pravzaprav hodimo večinoma v dobre gostilne, saj se večinoma želimo le dobro najesti. V vrhunske gremo pa takrat, ko želimo več – nekaj vrhunsko-kulinaričnega doživeti! Šele to je za srčke.

V pomladnem Tednu restavracij sodeluje 12 gostiln in restavracij z oznako Nasmeh:

logotipa zdruzeno

Zakaj NASMEH

Kako na Teden restavracij?

VIVI ZA VAS
Šola okusov, Izbor okusov, Teden restavracij

Tags: , , , , , ,