Novi tečaj Šole okusov: o marketingu v domači kuhinji – S površnega krožnika tudi površno jemo – Raje pogrejte stari krožnik, kot ne pogrejte novega – Vse se začne in konča z mise en place – Ne slikajo le pravi, temveč tudi domači chefi – En krožnik, ena jed

Chefov sta dve vrsti. Eni imajo ideje, drugi pa oči. Prvi ustvarjajo, drugi kopirajo. Prvi svojim jedem dodajajo nadokus, drugi pa tujim krožnikom ne-okus. Kje smo pa tukaj domači chefi?

Ker tudi doma jejo tudi oči, v bistvu velja isto kot za chefe oziroma gostilne. Slabi so tisti chefi, ki si gostje od njihove hrane zapomnijo le krožnike. In slabo se godi še tako dobri hrani, če okusi, teksture, arome, oblike, temperature, barve ne dobijo slike. Zato vas bo novi tečaj Šole okusov o novi lepoti na starih krožnikih naučil:

cvetačna juha s koromačem2

cvetačna juha s koromačem slikanje

      • Da je dobro bolj pomembno kot lepo.
      • Da je manj več.
      • Da so nove jedi na starih krožnikih boljše od starih jedi na novih krožnikih.
      • Da komplicirano ponavadi ni dobro.
      • Da še ni potrebno kupiti novega jedilnega servisa.
      • Da si naj jedci zapomnijo jed, ne pa krožnika.
      • 5 nasvetov za uspešen marketing krožnika.

Ta teden je tečaj odprt za vse obiskovalce spletne strani, zatem pa samo za prave dobrojedce – člane Šole okusov!

LEP KROŽNIK TUDI DOMA

articoka rizota cokolada4

Formula za nadokus

Formula za uspeh tudi v domači kuhinji: (sestavine + tehnika) x izvedba
Klik

Formula za nadokus

ŠOLA OKUSOV

VIVI ZA VAS
Šola okusov, Teden restavracij, Izbor okusov

Tags: , , , , , ,